יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

מוצר חדש של ביודרמה - קרם לחות מרגיע לעור רגיל-מעורב


לצערי אני אחת מאלו שיש להם עור שמן, אולי בעתיד זה יהיה לי ליתרון אבל בשלב הזה של החיים ובטח כשהייתי צעירה יותר העור השמן היה מבחינתי חסרון גדול!

בעקבות העור השמן שלי אני תמיד מחפשת מוצרים שירגיעו מעט את השומניות של העור ואת כל ההשלכות של שלה.

הובא לידיעתי על מוצר חדש של ביודרמה, כן מדובר על אותה החברה עם מוצר הניקוי שכולן מהללות (כן, גם אני מצטרפת לעדר), מוצר שנועד לעור שמן-מעורב - בדיוק העור שלי יש!
קרדיט צילום: אפרת אשל
המוצר משווק ע"י ניאופרם ישראל והוא בעל פטנט ה-Fluidactiv® , אחראי על צמצום הנקבוביות ומונע את סתימתן, ומווסת את הפרשת הסבום עד לאיזון עור הפנים. הקרם מכיל חומצה סליצילית, אבץ ועוד.

לטענת היצרן: Sébium AKN הוא מוצר טיפוח ייחודי המחדש את עור הפנים, מטפל בפגמים ומאפשר איזון טבעי. בזכות פטנט ה-Fluidactiv®  הייחודי שלו, Sébium AKN מאזן את רמת השומן הטבעי בעור ומפחית משמעותית את התפתחותם והופעתם של פגמים בעור. החומרים הפעילים מנקים את הנקבוביות לעומק, האבץ מנקה ומווסת את רמת הסבום בנקבוביות ומאט את ייצור היתר של הבלוטות המפרישות חלב. בנוסף, הקרם מכיל חומרים פעילים המרגיעים את עור הפנים ומונעים אדמומיות. 
השימוש במוצר מתאים לשגרה היומיומית, בוקר וערב, על עור פנים נקי ומהווה בסיס מושלם לאיפור.  

מחיר: 139.99 כאשר ניתן להשיג את המוצר ברשתות הפארם


אני לא יודעת מה איתכן, אבל אני אשמח לנסות את המוצר הזה, לדעתי הוא פשוט תפור עלי!


שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה!



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Best Blogger Tips