יום רביעי, 18 באוגוסט 2010

נעים מאוד!

שלום לכולם:-)


אני מורן, בת 27 עוד מעט (צריכה להתרגל לגיל הזה) סטודנטית לחינוך לקויי שמיעה ובלשנות באוניברסיטת ת"א (מתחילה באוקטובר את השנה האחרונה).



אחרי קריאת אין ספור פוסטים ומעקב אחרי לא מעט בלוגים החלטתי לפתוח אחד משלי.
אני עדיין לא יודעת במדויק מה אני מתכוונת לכתוב פה, אבל אני מניחה שבעיקר יהיו כתובים פה דברים מחיי היום יום שלי, החל מהרהורי היום יום ועד פרסום ההתחדשויות שלי.

מקווה לעניין לפחות חלק מכם ואם לא אז מקווה שהבלוג יהיה כמפלט למחשבות שלי:-)




זו אני:-)

5 תגובות:

  1. וואלה, מסטיק, לא סיפרת שפתחת בלוג.
    איזה יופי, המון בהצלחה!

    השבמחק
  2. כן, פתחתי בלוג אבל לא סיפרתי עליו כי הוא חדש וכמו שאת רואה אני לא כותבת בו יותר מידי, רק לפעמים בנופלת עלי המוזה:-P

    השבמחק
  3. האם גילינו פה סוד כמוס?
    שששששש!

    השבמחק
  4. חבל שאין אפשרות לעשות לייק לתגובות פה:-) אהבתי את התגובה שלך מיטל!

    השבמחק
  5. :) להגיד לייק זה סוג של לייק גם כן ;)

    השבמחק