יום חמישי, 16 בספטמבר 2010

המלצה למסיר לק - Orly Extra Strength Formula Nail Polish Removers

זה לא סוד, והאנשים הקרובים אלי יודעים על האהבה שלי ללקים ולמוצרי טיפוח ואיפור בכלל. כחלק מהאהבה הזו אני עוקבת אחרי בלוגים ופורומים למיניהם בנושא איפור, טיפוח ולקים.

כבר קראתי מספר המלצות על מסיר לק של אורלי שמגיע בתוך קופסה עם ספוג להסרה, בהתחלה חשבתי שזה סתם שטויות ועדיף להשתמש במסיר לק פשוט ובצמר-גפן, אבל אז הגיע היום שמתוך שעמום קילפתי את הלק והייתי צריכה להוריד אותו כיוון שאני לא מסתובבת עם לק מקולף (מבחינתי זה שווה ערך ללהיות עם בגדים מלוכלכים). 

מפה לשם, מצאתי את עצמי בעזריאלי, מחפשת מסיר לק קטן שיפתור לי את הבעיה הזו. לא בסופר-פארם ולא במשביר לצרכן מצאתי את המסיר לק שאני משתמש בד"כ (cutex הסגול) אז החלטתי לבדוק אם יש באפריל מסיר לק.
במחיר של 29.90 ש"ח ראיתי את הקופסה הזו והחלטתי לנסות אותה - ופשוט אין על המסיר הזה!!!

בלי התעסקויות עם צמר גפן, תוך שניות הלק יורד מהציפורניים ואפילו מהקצוות שליד העור אבל הפלוס הגדול שלו לדעתי הוא כאשר הלק נמרח בציפורן אחת וצריך לתקן אותה (לנסות להוריד לק מציפורן אחת לאחר שעל כל הציפורניים יש לק זו משימה לא קלה בכלל).

ניסיתי את המסיר על הציפורנים שלי כאשר היה עליהן בסיס, 2 שכבות לק וטופ והוא הוריד את הלק מצויין.

חסרונות: הספוג נצבע בצבע הלק ולא נשאר לבן אבל עדיין הנוחות משתלמת במקרה הזה לדעתי. עוד חסרון הוא מבחינה הגייינית, אני אישית לא הייתי רוצה שכולם ידחפו את האצבעות שלהם למסיר לק שלי ככה שמבחינתי זה מיועד לשימוש אישי בלבד. בנוסף החברה מפרסמת על גבי הקופסא שהוא מתאים לנסיעות מכיוון שהוא אטום, לי אישית בהליכה של כ- 20 דקות נזל המסיר, יכול להיות שלא סגרתי טוב את הקופסא אבל אני בספק כי בדקתי כמה פעמים, לכן ההמלצה היא לשים אותו בתוך עוד שקית כשאתן מוציאות אותו מהבית.

במידה והמסיר נגמר כמובן שניתן לקנות את המסיר ולמלא את הקופסא, המחיר של המסיר ללא הספוג הינו 18 ש"ח ברשת אפריל, כמו כן ניתן למלא את הקופסא בכל מסיר לק שאתן אוהבות.

בקיצור - מומלץ ביותר!

איפה משיגים? אני ראיתי אותו בינתיים רק בסניף אפריל שבקניון עזריאלי, יכול להיות שיש גם ברשתות אחרות אבל עד כה אני לא ראיתי. בנוסף זה לא קיים בכל סניף, בסניף אפריל שבקניון שבעת הכוכבים הוא לא קיים למשל. מחיר ללא הנחה: 29.90 ש"ח.

תתחדשו:-)

7 תגובות:

  1. השתמשתי בו בעבר. הוא מאוד נוח למספר פעמים אבל אחר כך מעט מתייבש. גם שטפתי את הספוג והא לא ממש חזר לעצמו. בכל מקרה פתרון נוח וזריז

    השבמחק
  2. את הספוג לא ניסיתי לשטוף, מה שכן אני חושבת שהוא מתייבש בגלל אטימות הקופסא. הרי מדובר בנוזל שמתאדה.

    השבמחק
  3. אני משתמשת בסוג אחר, בזה שהכיתוב על הקופסה הוא ירוק והוא "לציפורניים עדינות" או משהו כזה. מהניסיון שלי הוא טוב יותר..
    ואגב, במבצעים הקופסה מגיעה ב 20 ש"ח והמסיר ב 10 ש"ח.
    כשאני מוצאת במבצע אני קונה 2 :)

    עוד חסרונות שאת יכולה להוסיף - גליטרים big problem! נתחיל בזה שלא מסיר עד כדי כך טוב ונמשיך בזה שהוא מלכלך לגמרי את כל הקופסה מבפנים.
    ואגב, טכנית את צודקת, אפשר לקנות את החומר ולמלא, אבל בפועל זה לא ככה. בגלל שהספוג הופך כ"כ מלוכלך שאין ברירה אלא לקנות קופסה חדשה..

    ומבחינת איפה משיגים, באמת בעיקר באפריל.. נתקלתי מידי פעם במסיר עצמו בסופר פארמים שונים אבל זה די נדיר וכשחזרתי לאותו מקום לרכוש לא היה כבר..

    ואגב, יהיה נחמד אם תורידי את אימות המילים :P זה די מציק כזה..

    השבמחק
  4. מיטל - אני חדשה בבלוגים, כמו שאת רואה אפילו לא פירסמתי שפתחתי בלוג:-) אני אנסה להוריד את זה.

    לגבי המסיר עצמו וגליטרים - אני לרוב עם קרמים ככה שלא ניסיתי עוד את עיניין הגליטר.

    נחמד לשמוע שיש אותו גם במבצעים לפעמים, אני אחפש:-)

    השבמחק
  5. בהחלט מסיר חביב וסיכמת יפה את היתרונות והחסרונות שלו.
    כמו מיטל יש לי את הירוק עכשיו. מבחינתי הוא טוב רק ללקים במרקם קל כמו קרמי ואינו ניתן למיחזור. ברגע שהתייבש או הפסיק להסיר הולך לפח, חבל על המאמץ, לקנות חדש וזהו. להסיר איתו לק זה בעיקר מול הטלוויזיה או משהו כי לוקח יותר זמן מאשר עם צמר גפן ומסיר לק.

    השבמחק
  6. דנרה - דווקא אצלי לוקח לו פחות מאשר עם מסיר לק רגיל. בעקבות ההמלצות פה קניתי גם את הירוק לספייר:-)

    השבמחק
  7. אני משתמשת רק במסיר הזה. הוא מצוין ואני מאוד אוהבת אותו. אין לי סבלנות לבזבז זמן על מסירי לק וצמר גפן. זה מאוד חסכוני ומאוד נוח. ובד"כ במבצעים הוא עולה 20 ש"ח.

    השבמחק