יום רביעי, 1 ביוני 2011

מודה מקרב לב למגלה הפניצילין, אלכסנדר פלמינג

שואלים אותי הרבה לאחרונה איך אני מרגישה, שזו כמובן שאלה לגיטימית מאוד לאור העובדה שאני חולה כ"כ הרבה בתקופה האחרונה!


אז שלומי אמנם לא מעולה אבל הוא משתפר מיום ליום, כנראה שהראפאפן 500 מ"ג שקיבלתי, שאותו אני אמורה לקחת פעמיים ביום, שני כדורים (כן,לא טעיתי, זה 2000 מ"ג של אנטיביוטיקה) מתחיל להשפיע:-)
נכון שעדיין לא הכל מושלם, עדיין מגרד לפעמים בגרון ועדיין קצת כואב בצלעות אבל זה כלום לעומת מה שהיה בתקופה האחרונה, את הכאבים האלו אני עוד יכולה לסבול.


אז תודה לכל המתעניינים, אין דבר יותר מחמם לב מלדעת שדואגים לך ואוהבים אותך:-) 


לאור העובדה שאני מרגישה יותר טוב, החלטתי לעשות לעצמי טוב על הנשמה ואני עוד מעט יוצאת לכיוון תל אביב להסתובב גם בדיזינגוף, לעשות קצת קניות (אבל ממש קצת כי היו הרבה ימי מחלה לאחרונה ככה שהמשכורת ממש נמוכה, לא שבד"כ היא גבוהה:-P) ובעיקר להירגע לקראת תקופת המבחנים האחרונה של התואר הראשון!


עוד עידכון הוא שנרשמתי היום ללימודי עריכה לשונית, עדיין אין כמובן תשובות אבל זה צעד לכיוון מקצוע כלשהו שהוא רגוע ושליו יותר. אחת מהסיבות שנירשמתי לזה הוא שהפנמתי שלעבוד עם ילדים קטנים זו כנראה תהיה בעיה עבורי, כי עם כל האהבה שלי אליהם, הם חולים יותר מידי ואני נדבקת מהם יותר מידי :-\ אז לצערי לעסוק בחינוך של לקויי שמיעה זה כנראה לא מה שאני אעשה בחיים. לימודי התעודה לא עמוסים במיוחד, לפחות לא בשנה הראשונה, ככה שגם אני אתחיל לרכוש מקצוע וגם זה יעשה בצורה רגועה יותר ועמוסה פחות.


התיכנון הוא גם ללמוד גרמנית, אבל אני עדיין מתלבטת איפה ומתי ככה שהנושא הזה נדחה קצת.


טוב אני אפסיק לבלבל את המוח ואתחיל להתארגן ליציאה לכיוון ת"א!
שיהיה יום טוב לכולם:-)
אוהבת!

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Best Blogger Tips