יום ראשון, 29 במאי 2011

הבטחתי אז אני מנסה לקיים

אני עכשיו באוטובוס, בדרך למרפאה, במקום להיות בעבודה.
זה שאני הרבה זמן חולה לא חדש לכן, אז זה בטח לא מפתיע.
ביום רביעי בבוקר, התעוררתי עם מוגלה בגרון, שוב, הלכתי לרופא שעשה משטח גרון ואמר שבינתיים רק צריך לחכות לתוצאות שיגיעו בשישי.
בשישי כשהן לא הגיעו התקשרתי לאחות והיא אמרה שזה בטח יהיה בראשון כאשר במקביל פגשתי במקרה את המזכירה של הקופת חולים שאמרה שכאשר הבדיקות לוקחות זמן זה אומר שיש משהו- בדיעבד היא צדקה.
אמנם חשבתי שהנה אין כלום כי המוגלה פחת (או אולי פחתה), אבל בבוקר הגיעו התוצאות שלפי הרופא- יש חיידק, בואי:-/
ממש נמאס לי כבר להיות חולה ואני מרגישה ואולי קצת חוששת שיש משהו אחר שמסתתר כי זה לא הגיוני שאני חולה ע״י הרבה זמן! אני שבתור ילדה בקושי הייתי אצל הרופא, ביקרתי אצלו יותר מידי לאחרונה.

אני צריכה למצוא דברים שישכיחו את המחשבות שיש לי בראש כי הן כנראה עושות לי רק לא טוב!

לכן מטרת הפוסט- ספרו לי על דברים שמעודדים אותכם, דברים שעושים לכם טוב על הלב, דברים שמשכיחים מכם את הצרות והדברים הרעים והנוראים שיש בעולם... כי אני כבר לא מוצאת איך לעשות את זה.

אז זהו, אלו המחשבות שלי בדרך למרפאה, שוב, בתקווה להרגיש טוב יותר במהרה כי נמאס לי להיות חולה!!!

מורן


- Posted using BlogPress from my iPhone

16 תגובות:

  1. מה עושה לי טוב? חלק מהדברים זו בעיה עבורך...הילדים שלי למשל...
    חוץ מזה - קראת את הפוסט האחרון שלי?
    ועוד - שופינגגגגג!!!
    במיוחד אם מישהו אחר מממן :-)))))))))))
    שוקולדים...
    הרבה נשיקות ואם בא לך תתקשרי לקטר. חופשי!

    השבמחק
  2. תודה רבה רותי! אני מקטרת מלא לחבר שלי (מסכן הוא שומע מלא קיטורים בזמן האחרון).
    קראתי את הפוסט האחרון שלך, ואיפור באמת עושה לי טוב אבל לאחרונה אין לי כוח אליו.

    לגבי ילדים - כל דבר בזמנו:-) קודם צריך לסיים את התואר וכמובן שצריך טבעת....:-P

    שופינג- מקווה לחזור לזה ברגע שיהיה לי זמן וכוח, זה באמת עושה לי טוב אבל לא עושה טוב לחשבון בנק שלי:-P

    השבמחק
  3. כן ספרי לי על זה...חחחח

    השבמחק
  4. iefrat
    שאלה: את הולכת לרופא מומחה? לקחת עוד חוו"ד דעת? את עושה את כל מה שממליצים לך להקל על עצמך.
    אל תכניסי לעצמך פחדים לראש אלא תעשי את כל הצעדים לבדוק מה שורש המחלה ולהקל על עצמך.

    מה עושה לי טוב: ארוחה משפחתית, מפגש עם חברות, ספר טוב, שוקולד מעולה וקניות וכמובן ולא בצחוק מריחת לק, בשבילי זה זמן מרגוע לעצמי

    השבמחק
  5. אפרת- לא הלכתי לרופא מומחה אבל כנראה שאני צריכה לעשות את זה. בנוגע לחוו"ד נוספת- ברגע ששומעים שיש רקע של מחלת הנשיקה התשובה היא לתת לזמן לעשות את שלו. אני חושבת שהרבה מהמחלה שלי כרגע היא פשוט בגלל אורח החיים שלי שממש עמוס עכשיו. אני כנראה צריכה לנוח כמה שיותר.
    בינתיים לקחתי את האנטיביוטיקה וההרגשה היא כבר יותר טובה- אמנם לא הגיוני שמפעם אחת ההרגשה טובה יותר (למרות הכמות הגדולה שקיבלתי) אבל העובדות עושות את שלהם.
    מסכימה איתך לגבי הדברים שעושים טוב- גם לי אלו הדברים שעושים לי טוב... מריחת לקים גם אותי ממש מרגיעה:-) כשהייתי קטנה אהבתי לצבוע, זה כנראה חלק מזה.

    מנסה לא להכניס פחדים לראש, ואני בטוחה שהרבה מהחולשה היא מזה, אבל כשהרופא אומר שהוא לא יודע למה אני כל הזמן חולה זה רק מדאיג יותר.

    תודה כמובן על התגובות:-)

    השבמחק
  6. iefrat
    יקירתי, במקום לדאוג לכי לרופא נוסף/ עדיף מומחה
    במחלת הנשיקה. ידוע שההחלמה ארוכה אבל כדאי לשמוע חוו"ד נוספת ולא "להלקות"בעצמך על שאין לך כוח ואינך מתפקדת מספיק. אנטיביוטיקה מחלישה גם היא.
    חיפשת באינטרנט מידע? לפעמים יותר מלחיץ ולפעמים מוצאים תרופות סבתא ושיטות להקל. להיות חלש וחסר אונים זה קשה, אבל זה שאת יודעת שזה לפרק זמן ןתחזרי לעצמך צריך להקל. אני מניחה גם שאת לא נחה מספיק?
    לכי לרופא נוסף מורן, אין לך מה להפסיד!!!

    אף פעם לא אהבתי לצייר ולצבוע אבל...בעיני לקים זה כמו תכשיט מייפה ומטפח אותנו ואפשר בצ'יק לשנות מראה...

    השבמחק
  7. החלטתי שאם אחרי האנטיביוטיקה הזו המצב לא משתפר אני הולכת לרופא מומחה... בינתיים מהפעמים שלקחתי ניראה שהיא משפרת את המצב:-)

    השבמחק
  8. חבל שראיתי את הפוסט רק עכשיו :(
    בכל מקרה, מה עושה לי טוב ומשכיח ממני דברים - קריאה!
    אני שוקעת לגמרי בתוך הספר בעולם שבו הספר כתוב ונהנית מכל רגע! זה גורם לי להתנתק מאיפה שאני נמצאת וגם כשטוב לי זה כיף.

    השבמחק
  9. אני שמחה שמתשפר, יאללה תסיימי את הלימודים ונחגוג (תרגיעי לא שתיה וזלילה, יותר בכיוון של קפה וכריך או סלט, מקסימום קינוח :)

    השבמחק
  10. מיטל- לגבי הספר אני צריכה למצוא באמת ספר לקרוא, יעשה ברגע שיהיה לי זמן לכך:-) אני צריכה ספר שמלא במחשבות חיוביות- יש לך המלצה?

    אפרת- אני מחכה לכך בקוצר רוח! :-* מבינה שעדיין לא התקנת את הכרום?

    השבמחק
  11. תני לאפרת כמה רגעים לקרוא את מה שכתבת לי, אני כבר רואה אותה מתפוצצת מצחוק!
    וכן, יש לי המלצה לספר קצר עם המון דברים חיוביים (בנתיים הוא היחיד חחח)
    אשלח לך אותו במייל.

    השבמחק
  12. iefrat
    מרק מתפוצצת? נשכבת לרצפה. מורן- הדבר ביחיד שאת לא רוצה ממיטל זה ספרים, לפחות לא עכשיו בתקופה זו.

    השבמחק
  13. אם ככה, הנה בשבילך קיצור חדש - ROFL = מתגלגלת על הרצפה מצחוק.

    השבמחק
  14. אפרת, בדקתי מראש שאין שם יותר מידי אירועים מלחיצים:-)

    השבמחק
  15. iefrat
    (מיטל - ROFL נשמע לי רגוע מידי?)
    מקווה שאת מרגישה טוב יותר?

    השבמחק
  16. ROFL זה הכי שיש :)
    אצלי הכל בסדר, שום ספר דכאוני, היית מאמינה? (שלחתי לך מייל)

    השבמחק