יום שני, 1 באוגוסט 2011

נעלים שקונים בזול עולות בסוף יותר...


חשבתי אם בכלל לפרסם את ההודעה הזו אבל בסוף החלטתי שכן לפרסם כדי למנוע מאנשים את העוול שהרגשתי היום.


לפני פחות מחודש קניתי נעלים ברשת סטליטו הנמצאת בדיזינגוף בת"א, נעלים שטוחות מעור (לטענת המוכרת) פתוחות למחצה באצבעות. לאור המחיר הסביר מאוד (250 ש"ח) והעובדה שהם במידה שלי (אני עם מידה בעייתית) קניתי את הנעלים.


הנעלים נקנו אולם נשארו בקופסה כשבועיים מאז הקנייה בגלל בעיה רפואית (האצבע השבורה) כך שננעלו רק כ- 4 פעמים.


היום, ללא התראה מוקדמת הנעלים נקרעו ואילצו אותי לשנות תוכניות ולחזור הביתה באמצע היום בכדי לקחת נעלים אחרות.


לאור העובדה כי הנעלים נרכשו מלפני פחות מחודש חשבתי לעצמי שזה לגיטימי להגיע לחנות ולבקש זיכוי כספי או לפחות נעל חדשה מאותו הדגם.


המוכרת, שלטענתה היא בעלת החנות, הגיבה בצורה כל כך לא שירותית ביחס שלה אלי כלפי לקוחה.
היא אמנם הסכימה לתקן את הנעל אבל שביקשתי נעל אחרת במקום או זיכוי כספי היא טענה שהיא לא יכולה לעשות זאת כי אין לה מה לעשות עם הנעל הפגומה. אמרתי לה שזו לא בעיה שלי שהנעל פגומה ושאם נמכרה נעל פגומה עליה לתת לי חדשה במיוחד לאור הזמן הקצר שעבר מאז הרכישה והעובדה כי בקושי נעלתי את הנעל.
היא טענה שאם אני לא יכולה להשקיע את ה- 10 שקלים בסנדלר הם מוכנים לעשות את זה.
מעבר לזה היא טענה כי זו לא בעיה שלה שקניתי נעל שלא במקום מגורי ושאני לא יכולה להגיע לקחת את הנעל מתיקון אצלם.
כשאמרתי לה שאני אבטל את העסקה היא טענה שהיא תגיש עלי תלונה כי גנבתי סחורה.


היו עוד דברים שנאמרו על ידה שממש לא הייתי מצפה שיאמרו על ידי מנהלת חנות שאמורה לתת שירות ללקוחותיה בכדי שהם יחזרו לחנות וירכשו שוב.


אני את הלקח שלי למדתי, לא לקנות שוב נעלים בחנויות שכאלו ולהשקיע בנעלים שנמכרות בחנויות שהיחס של המוכרים אל הלקוחות יהיה כמקובל.


לא חסרים מעצבי נעלים שנותנים שירות הרבה יותר טוב מהחנות הזו ולא חסרים מקרים שאני יכולה לספר על חנויות שקיבלו חזרה מוצרים שהיו פגומים ללא כל מילה אחרת.


אז למה בכלל כתבתי את זה, פשוט כדי שגם בנות אחרות לא יקנו בחנות הזו נעלים ויגלו שאחרי 4 פעמים שנעלו את הנעל היא ניקרעת.






ובנימה אופטימית יותר-
בשישי האחרון הייתי ביריד "זוגות" ומצאתי שם את הנעלים האלו בתמונה למטה של ליבלינג והחלטתי שהן חייבות להיות שלי! במיוחד שהם היו בהנחה והיו במחיר נורמלי יחסית לנעלי עור של מעצבים. אני חושבת שהם יתאימו מעולה לחתונה של חברה שמתוכננת לספטמבר. אני רוב הסיכויים אלבש משהו שחור ככה שאין בעיה עם נעלים בצבע כחול :-)









ממליצה על המעצבים האלו! אמנם יקרים מאוד אבל הנעלים ממש שוות! יש לי גם מגפים שלהם שנקנו בחורף ואני ממש מרוצה מהם בניגוד לחנות שהוזכרת למעלה:-)


שיהיה במשך שבוע נעים לכולם!

10 תגובות:

  1. אני פשוט בהלם!
    עם כל הכבוד, נעליים ב-250 ש"ח הן ממש לא נעליים זולות. אלה לא נעלי יוקרה אבל הייתי מצפה שנעליים במחיר כזה יחזיקו מינימום עונה, אפילו יותר.
    במקומך גם לא הייתי מסכימה לתיקון- אם הנעל נקרעה לגמרי סימן שמשהו ממש דפוק בנעליים ומגיע לך לקבל חדשות ולא נעליים פגומות.
    היחס של אותה מנהלת פשוט מזעזע.
    טוב שכתבת את הפוסט.

    ובנימה אופטימית- תתחדשי על הנעליים ;) מיוחדות ומהממות

    השבמחק
  2. אלטר אגו- זו גם הדעה שלי אבל כנראה שהמנהלת לא מסכימה איתנו. אני גם לא מסכימה לתיקון אבל אין ברירה, יצאתי בסוף מהחנות ואני אתקן את הנעל אצל סנדלר באיזור שלי, את הטובות שלה אני לא צריכה.

    השבמחק
  3. iefrat
    250 או 1000, נעליים יכולות להיות פגומות. במרי נעליים (קניון מלחה בזמנו, היום השכונת מלחה) נרכשו סנדלי יוקרה ב 550 ש"ח לאחר 50 אחוז הנחה. ונקרעו באותו יום. לאחר שיג ושיח לא נעימים היות והעסקה נעשתה באותו יום באשרי נאותו לבטלה. אני לא חזרתי לשם יותר! ישר כוח על השיתוף.

    יש הרבה דברים שאני יכולה "להתפשר" עליהם. לא קרמים לפנים ולא נעליים.

    הנעליים מדהימות ונוחות, תתחדשי

    השבמחק
  4. גם לדעתי 250 ש"ח זה לא נחשב נעליים זולות.
    ויש נעליים זולות מאיכות טובה שיכולות להחזיק שנתיים (ואפילו לא מעור. כי בשביל איכות לא צריך להרוג חיות).

    השבמחק
  5. לדעתי את צריכה לעמוד על כך שכספך יוחזר לך, ואם זה לא ילך בדרך הקלה לכי על תביעות קטנות.

    השבמחק
  6. מסכימה עם הכותבות מעלי ש 250 שח זה לא מעט ובדיוק בגלל זה לדעתי וניטי צודקת! תביעות קטנות!
    וברור שאני פשוט מזועזעת מהיחס של בעלת החנות!!
    הנעלים הכחולות מדליקות לגמרי :)

    השבמחק
  7. אפרת- שמחה שלפחות ביטלו לך את העיסקה, אני לא באשראי יבטלו לי את העסקה כי זה לא העיניין שלהם במקרה הזה, הם לא צד בעיניין.

    אנונימי- צודקת ש- 250 ש"ח זה לא זול, אבל יחסית לנעלים אחרות שראיתי זה היה יחסית זול. יש לי נעלים לא מעור שקניתי אצל רוני קנטור, זולות יותר ומחזיקות מעמד מעולה!

    וניטי- אין לי את הכוח הנפשית לעמוד על שלי ולדרוש את הכסף, במיוחד שאני צריכה לעשות עוד מועד ב' ולהגיש סמינר, אין לי כוח לבתי משפט.

    מיטל- תודה תודה:-)

    השבמחק
  8. אני בהלם!
    המוכרת הזו היא גם הבעלים?
    לטעמי ממש לא משנה כמה עלו הנעליים, השירות המחריד הזה לא מקובל בשום אופן.
    תפרסמי את הפוסט הזה גם בפורום אופנה בתפוז ותשלחי ל- YNET שיפרסמו.
    פשוט הזוי!

    השבמחק
  9. דנרה- פירסמתי באופנת נשים, אבל אני מקבלת את ההערה שלך ואפרסם גם ב- YNET וגם באופנת תפוז.

    השבמחק
  10. תביעות קטנות ממש לא, אל תבזבזי אנרגיות. אני אוהבת לקנות רק ברשתות שנותנות שירות אמין ורובן להסיוני כאלה. חנויות פרטיות פחות מכירה...

    השבמחק