יום שבת, 21 במאי 2011

התחדשויות




כפי שחלקכן כבר יודעות בתקופה האחרונה התחדשתי לי בכמה לקים. כמו שהבטחתי אני מפרסמת פוסט על הרכישות האחרונות שלי.


קודם כל אני רוצה לספר לכן על טיפות הייבוש של זויה, אני חושבת שעדיין לא נתקלתי במוצר כזה מעולה!!! מורחים לק, מטפטפים טיפה שמהר מאוד מתפשטת לכל אורך ורוחב הציפורן ולאחר כ- 5 דקות הלק יבש לגמרי. ולא, לא לגמרי כמו המייבש עושה אלא הרבה יותר טוב!(!!!)
עוד גיליתי שכשאני שמה מעל הטיפות את הפושה הוא גם מתייבש מהר יותר.
בקיצור אני ממש ממליצה על המוצר, נכון שהוא לא זול, אבל שווה ביותר.

לגבי הלקים עצמם- לאחרונה עשיתי כמה הזמנות, אבל לצערי מרבים הגוונים לא עמדו בציפיות ככה שהועברו לידים (יותר נכון ציפורניים) שיהנו מהם יותר.
הגוונים שנרכשו ונשארו אצלי:
  1. Zoya areej - מזכיר מאוד את הדים סאם פאלם של OPI.
  2. OPI Miami beet - סגול כהה שלדעתי יככב עלי הרבה בחורף.
  3. OPI Conquistadorable color - הלק עם השם הכי ארוך שיש לי :-) אדום דודבדני שכזה. נמרח מעולה!
לק נוסף שנשאר, אבל הוזמן לאימא שלי ולא לי, הוא Essie Tart Deco. אני לא מבינה איך עד עכשיו לא קניתי אותו, הוא מדהים! אבל רק כפדיקור.. קשה לי למרוח כזה צבע על הציפורנים בידיים.

האמת שבא לי להתחדש בעוד גוונים, אבל הפעם אני לא הולכת על אדום\ורוד\סגול - בא לי משהו אחר!!!

עד כאן ללקים ומוצרי ציפורניים:-)

בגזרת הטיפוח התחדשתי לי בקרם גוף של "סבון של פעם" בריק מוסק. הקרם מאוד נעים על הגוף ולא מרגיש שומני מידי. הבעיה היחידה שלי היא שבחנות הוא הריח שונה מאיך שהוא מריח בבית, אבל הוא לא דומיננטי כ"כ וזה גם חשוב לי, אז אני אתמודד עם הריח.
עוד משהו שאהבתי הוא שהוא מגיע עם משאבה, מה שהופך את המריחה לנוחה והיגיינית יותר.
עוד התחדשויות שלא קשורות לאיפור או טיפוח הן 2 זוגות נעלים שנרכשו ביריד שופוני. אני חושבת שכבר סיפרתי על בעיית הנעלים שלי, אני מידה 42 וקשה מאוד למצוא נעלי "בנות" במידה הזו. למזלי הקימו את יריד שופוני ושם הרבה מעצבים מציגים נעלים במידה שלי. ולהתחדשויות עצמן:
הזוג הראשון שקניתי שייך לרוני קנטור, סנדלים אדומות נוחות להפליא! (התמונה לקוחה מהקטלוג של רוני)


הזוג השני הן נעלים חומות ששייכות לשתי מעצבות צעירות, נטלי ותמר. הנעלים מאוד נוחות והכי חשוב- במידה שלי!! אני מחכה שהבנות יוציאו עוד קולקציה, בא לי עוד נעליים שלהן:-)

ממליצה להסתכל בדף הפייסבוק שלהן, יש להן עוד נעלים מקסימות מאוד (http://www.facebook.com/pages/Natalievetamar/136456936426518)

אני חושבת שאין עוד דברים שהתחדשתי בהם שיכולים לעניין, אז כדי שאני באמת אוכל לסיים את התואר (עוד 20 יום!!!!) כדאי שאני אחזור לקרוא את המאמר המשעמם ביותר בעולם!


(נ.ב. מודעת לכמויות העצומות של סימני הקריאה שקיימים בפוסט, אני חושבת שזה חלק מההתלהבות)

7 תגובות:

  1. אז ככה.
    1. איפה סווצ'ים, איפה???
    2. אני מידה 39-40 אך יצא לי להיות בחנות של איידלר'ס במגדלי תל אביב למידות גדולות יש להם עד מידה 45 - נעלי יבוא ותיקים. לא יודעת אם זה הסגנון שלך אבל לדעתי שווה בדיקה
    http://www.aidlers.com/
    3.הנעליים של נטלי ותמר מאוד יפות ונראות נוחות.

    4. בהצלחה עם סיום התואר, תודיעי ונחגוג? מקוה שאת מרגישה טוב.

    5. מעניין, גם לי יש נטיה לשים סימני קריאה. חשבתי שזה יותר בשביל להדגיש, לא חשבתי על התלהבות

    והכי חשוב תהני ות ת ח ד ש י ! ! !

    השבמחק
  2. תתחדשי על הכל ומברוק על סיום התואר!
    למה צריך גם את הטיפות יבוש האלה בנוסף לטופ מייבש?
    ה- Tart Deco אחד ההורסים לגמרי!
    למה את לא יכולה להשתמש בו למניקור?

    השבמחק
  3. ואו המייבש נשמע מדליק לגמרי! רק שאלה אחת - איך הברק של הלק?

    בא לך משהו אחר? דברי אלינו! מה בא לך?

    לי יש בבית גם כן קרם גוף של סבון של פעם. מאוד נהנתי ממנו עד שגיליתי את השמן גוף, הרבה יותר נוח לי וקליל לי לשימוש. אני לא זוכרת את הריח, אבל הוא מדהים! אולי תפוח עם משהו? מאסק אני לא אוהבת..

    הסנדלים חמודות והנעלים - שוס! יפיפיות!

    מחזיקה לך אצבעות וסופרת לך את הימים :)

    השבמחק
  4. אפרת- לגבי האתר של הנעלים ששלחת, אני מכירה את החברה אבל אף פעם לא מצאתי אצלם משהו שאהבתי. אמנם מהקטלוג עכשיו ניראה שהם שינו קצת את הקולקציה. בינתיים יש לי מספיק נעלים אבל במידת הצורך אני אבדוק מולם שוב. תודה על איחולי ההצלחה בשל סיום התואר, אני לא יודעת אם לחגוג עוד 19 ימים בסוף הסמסטר או אחרי הגשת הסמינר, אבל את אכן מוזמנת! לגבי הסווצ'ים לא היו מכיוון שרק בחושך יכולתי לצלם אז החלטתי לוותר על לצלם בחושך. עכשיו עם העובדה שאני יכולה להעלות מהאייפון אולי אני יעלה רק סווטצ'ים. תודה כמובן על איחולי ההרגשה הטובה! אני גם מחכה שאני ארגיש כבר טוב יותר...

    דנרה- אני גם שאלתי את עצמי למה צריך טיפות יבוש, האמץ שברגע שניסיתי הבנתי, הם מייבשים מעולה את הלק! ממליצה לך לנסות. האמת שפעם ניסתי את אלו של OPI והם לא היו טובים כמו אלו של זויה. לגבי למה לא לשים את טארט דקו כמניקור- הוא פשוט ניראה לי זוהר מידי, אבל יכולה להיות שאני ינסה פעם אחת.

    מיטל- הברק בסדר גם בלי הטופ עליו, אני חושבת שהעובדה שאני שמה עליו את הטופ גורמת לו להיות עם יותר ברק.
    משהו אחר- בא לי איזה טורקיזי, הקטע שהיה לי פעם ומכרתי אותו ממש מהר, לא התחברתי לצבע, אבל אולי אני אנסה שוב.
    אני אנסה באמת את השמן גוף. לגבי הריח מאסק, בחנות הוא באמת היה טוב יותר וחבל שגם בבית הוא לא מריח אותו הדבר. ברגע שהוא ייגמר אני אנסה את השמן גוף שאת אמרת. אבל למה המוצרים שלהם כ"כ יקרים?!
    אני גם אוהבת יותר את הנעלים, פשוט קודם קניתי את הסנדלים ואז ברגע שראיתי את הנעלים כבר לא יכולתי לוותר עליהם. בטוחה שאני אקנה עוד נעלים שלהן.
    תודה על הספירת ימים והחזקת האצבעות:-)

    השבמחק
  5. אם הברק סבבה בלי הטופ אז אולי אפשר לוותר על הטופ?
    טורקיזי את אומרת מה עם הרודיאו פנטיק של צ'ינה גלייז?

    השבמחק
  6. תתחדשי על הכל!!

    יש לי שאלה - ניסית את טיפות הייבוש של OPI? הטיפות של זויה טובות בהרבה?

    ואיזה כייף לך שאת מסיימת את התואר!!!!! מזל טוב!!!

    השבמחק
  7. מיטל- לא יודעת אם אפשר לוותר, לא ניסיתי עדיין את העיניין:-) לגבי הטורקיז - כבר דיברנו על זה:-P

    אפרת- תודה!! וכן, ניסיתי את אופי. לדעתי זויה מייבש מהר יותר. ממליצה לנסות

    השבמחק